FAST i vardags träsket...

... och kan inte bryta mig loss.

Snart är hösten här och fäller sina första gula blad. Då är det dags för mig att ömsa skin och välja nya inriktningar i livet. Alla stora beslut skall tas under höst promenader.

Om det inte bara vore för att...

JAG SITTER FAST

På min feta röv och kommer ingen vart just nu.
Hur jag än vrider och vänder på mig så snurrar allt bara runt och jag tvekar över om jag skall gå, jogga eller spinga om jag skall slöa, vila eller sova om jag skall cykla, åka bil eller flyga.

Mmm känner inte riktigt igen mig själv.

Eller kanske ändå

Innan vulkan utbrottet kommer och lavan sprutar ut kanske det brukar vara just så här.

Svamlig dagsblogg but what ever....

Kommentarer
Postat av: The johanssons

Vad mycket du har skrivit ! Trevlig läsning som vanligt:-). Du , nackspärr är inte bra... Spänningar och stress kan man också kalla det *skäller lite*. Och du , egentid till DIG har du hört talas om det ? *skäller lite till*. Fan , gå ut med tjejerna , simma , bubbla , gå till frissan , festa till det lite. Man MÅSTE det för att hålla ihop... Sångoch dans låter najs , i vilken regi? Snäckan är för stor för vår nu där vi gått sedan hon var 1 år *snyft*
Megakram på dig

2007-08-22 @ 21:44:44
Postat av: thezz

oj vad jag känner igen det där dilemmat.....vi får väl ta o ge varandra en spark i häcken o ge oss själva lite egentid ;)

2007-09-02 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback