Känslor av höst...

I dag har den första känslan av höst infunnit sig! Kylan har kommit och de första löven har börjat gulna. Himlen var sagt lila i kväll och när jag satt på balkongen och hämtade lite "frisk" luft så kände jag hösten i lungorna.

Kanhända är hösten ändå min tid...

På med skillsmässobyxorna och den gamla urtvättade T-tröjan, tända några ljus och dricka en kopp varmt Te, krypa ihop i soffan och läsa en bra bok. Mysfaktorn är hög kan jag lova men tyvärr inträffar den allt för sällan.

39546-35
Vet inte om de gula bladen syns så bra på denna mörka bild. Men solnedgången var vacker.
Vyn är från min balkong.


Skall försöka njuta av hösten så mycket som möjligt istället för att gnälla över att det snart är slut på det strumplösa vädret.

Ha en god nattsömn alla ni ute i cyber space!

Kommentarer
Postat av: ejlin

skillsmässobyxorna???

Postat av: The johanssons

Undrar också , är det de som är så ruggiga att ens man överväger skilsmässa ;-) ? Har för övrigt TÄNKT att man kanske skulle inhandla en fin PJ´s/hemmakit det BEHÖVER ju inte vara den fulaste T-shirten man äger.....

2007-08-28 @ 22:41:37
Postat av: BUMBIASE

The Johanssons ha så rätt så vad det gäller skilsmässobyxorna! *ler*
Ruggiga urtvättade och med ett och annat litet hål

2007-08-28 @ 22:51:19
URL: http://www.bumibase.blogg.se
Postat av: åsa

Vill bara säga hej! Och tack för fin läsning.
Kram Åsa

2007-08-29 @ 21:01:14
Postat av: thezz

he he, skilsmässobyxorna....ja dom har jag på mig varje kväll, sambon lika så. hahahaha Men visst är hösten underbar dagar som den på bilden :)

2007-09-02 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback