Nack skott!!!

Eller nack spärr som det snarare kallas har förföljt mig sedan i lördags morse och jag vill bara gråååååta för det gör så förbenat ont!!!
Sambon tycker att jag har självömkan och förmodligen är det så. Det är bara det att jag har såååå svårt att hantera smärtan som är konstant!
Nog gnällt ... för idag i alla fall ;-)

I söndags var vi på en liten utflykt till Ängsjö och Lovisen tog förmodligen sitt sista dopp för denna säsong.


39546-28

39546-29

Det blev även lite lek i Indianbyn efter att vi avnjutit lite fika och loppis i Cafét.

39546-30


Så nu drömmer vi oss bort till nästa sommar och hoppas det blir mer bad sommar av den än av 2007 års säsong.

Kommentarer
Postat av: Thezz

Såg mysigt ut i den där indianparken. O jag precis som du ska hålla tummarna för en kanonsommar 2008. Kram

2007-08-21 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback