Sommarlov 2007 slut :-(

Så har du sommarsemester och sommarlov nått sitt slut.
Dagis och arbete med alla vardagliga rutiner har nu satt igång!

I går kväll avfirades min semester med råge på Sjöhistoriska där jag avnjöt en konsert med the one and only PER GESSLE.

Helt otroligt underbart var det och en av de bättre konserter! Mmmmmm njöt i fulla drag både med musik och stämning och ögongodiset!

Denna sommar har vi gjort ovanligt mycket

Mumindalen
Båt tur med VikingLine
Astrid Lindgrens Värld (Love med Farmor och Farfar)
Buslandet i GBG (Love med Farmfor och Farfar)
Tjörn och krabbfiske (Love med Farmor och Farfar)
Universeum GBG
Slotts skogen GBG
Liseberg GBG
Berkviks marknad
Bad & Lek hos Min syster i Söderhamn
Födelsedagskalas hos Kusinerna på landet
Lek hos mormor i Tröno Stubbas
Furuviks parken
Bad i pool hos mammas kusin på Ekerö
Listan skulle kunna göras ännu längre och jag har med stor sannolikhet missat en hel del aktiviteter denna sommar.

En summering av sommaren är att värmen har det inte varit något fel på även om solen hållit sig borta. Shortsväder och linne mestadels av sommaren men inget sol lapande på strandet mer en någon enstaka dag.

Nu har jag redan plockat fram kalendern och börjat räkna månaderna fram till JUL LEDIGHETEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback