Torsdag kväll & halsont

Jag bara HAxxx att ha ont i halsen. Not fun helt enkelt. I morgon är det dyk skola för Lovisen och jag kan inte bara skippa den med tanke på att vi inte kunde gå förra fredagen när jag tappade plånboken.

Nu börjar snart höstlöven falla av och det är som om en del bekymmer faller av mig då. Hösten är en period då jag försöker reda upp bland all röra i hjärnkontoret och bringa lite ordning inför vintern.

Vintern däremot är för mig bara en transport sträcka till vårens första solstrålar. Men jag måste ändå medge att jag har en förkärlek till att åka pulka och grilla korv.

Natti Natti
mina Cyber Space vänner

Kommentarer
Postat av: ejlin

tack så mycket för de varma orden..

Postat av: Thezz

Ja, vintern ja..... det är bara en enda lång dvala för mig. Med tända ljus o varm chocklad. Men julen den äääälskar jag :)

2007-09-02 @ 10:09:28
Postat av: Anonym

jisses vad många bloggar jag missat sen sist jag var inne. Blev mycket läsning ;) Men det var kul så här en söndags förmiddag :) Kram på dig
P.s kommenterat på alla ;)

2007-09-02 @ 10:21:22
Postat av: Aika

Kan då inte ta lite höstdepp av mig, du som gillar höst ;)
Hoppas halsen blir bättre!
Pöss

2007-09-03 @ 19:16:42
URL: http://www.aikan.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback