TRE TOPPEN GREJER PÅ EN OCH SAMMA DAG...

BUZZADOR

I dag kom mitt första paket från BUZZADOR - kampanjen gäller Wringley´s Extra Cool pro.
Jag är med andra ord levande reklam och och skall testa deras produkter på mina kompisar.
Redan i dag fick jag möjlighet att testa på flera personer och fick bra gensvar och kommentarer så det känns riktigt roligt!

Jag bara älskar att testa saker och få prova på!!!!

PARTYLITE LJUSPARTY

Har jag varit på hos mor min idag!
Det är så underbart mysigt att så här på höstkvällarna när det är bäcksvart ute att få tända upp lite fina ljus, eller rättare sagt massor av ljus i lägenheten.
Jag anmälde mig själv som värdinna och tänkte ha en party i slutet av oktober så nu hoppas jag att alla mina vänner vill komma!


image39

SAMBONS FÖDELSEDAG

I morse var jag och Lovisen snabba att klä på oss vi skulle in med kaffebrickan till sambon som fyller år idag!
GRATTIS på FÖDELSEDAGEN - MIN SONS FAR!!!
Love sjöng med hög röst JA MÅ HAN LEVA!
Och vis av när mormor fyllde år så visste Love inte den här gången vad som döljde sig i paketen på kaffebrickan!


TACK ni som skriver kommentarer i min blogg - Det uppskattas väldig väldig mycket!

Kommentarer
Postat av: Aika

Tur att inte Love visste vad som fanns i paketet ;) GRATTIS till din sambo i efterskott!
Kram kram

Postat av: Jenny

Hälsa grattis fråm oss.
KRAM

2007-08-30 @ 20:26:48
Postat av: thezz

hi hi, barn e ju luriga ;) Vad kul att du kunde överraska honom :) Lät kul med ljusparty....

2007-09-02 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback