TV4 Ghost Whisperer utan textning

Typsikt eftersom jag tittade samtidigt som jag lyssnade på en intressant konversation i telefon. Detta innebar att jag missade kvällens program.

I morgon drar dyk kursen igång (fortsättningskurser efter babysim andan) för Love efter sommaruppehållet. Då då blir det att bada i uppvärmd simbassäng. Det skall bli skööööööönt då det inte blivit så många bad denna sommar.

Nu rasar börsen och alla ojar sig. Folk panik säljer sina fonder. Man pratar om att värdekonomin är i gungning och att köpkraften komme att dala. Tja - Upp och Nedgångar på börsen har väl inträffat förr? Frågan är om man verkligen behöver göra sådan stor grej av det.

Nej goda bloggläsare nu skall jag dra täcket över huvudet i morgon ringer väckarklockan 05:00.

Puzz på er alla!

Kommentarer
Postat av: Aika

HÅLLER MED!! Vilken hysteri! Det enda folk pratat om denna veckan är börs-rass och Elvis, tjatigt! Nåja, bättre än att höra "väderprat". Roligt att bada, det lät mysigt! Trevlig helg gums!
Kram Aika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback