-15C ute näsborrarna har frysit ihop....

Fina fröken Toalettfobi
Själv besitter jag denna frustrerade toalettfobi som så många andra. Rädd för det så berömda ploppet så bäddar jag min toalettskål rikligt med toalettpapper innan jag sätter mig ned. Sätter gärna på vattenkranen för att däma eventuella ljud. Hatar papper som sitter inlåsta i behållare på väggen och bara ger ifrån sig två rutor åt gången. De väsnas alldeles för mycket när jag i vild förtvivlan försöker få tillräckligt med papper för att städa upp det behov jag nyss utfört. En liten provperfym har jag alltid redo för att dölja minsta odör som kan förknippas med mig. Väntar in i det sista rusar snabbt in till den jag till vardags om jag nu måste nämna det kallar för det "kaklade konferensrummet" uträttar mina behov och snabbt därifrån. Så fort och helst obemärkt så ingen kan ana att jag varit på denna lilla utflykt!

Döm då av min förvåning när jag i dagens Expressen 2007-02-07 kan läsa följande:

"Ett amerikanskt badrumsföretag som tycker att toan har utvecklats på tok för lite de senaste 2 500 åren har skapat den ultimata toaletten, "Pimped out John".
Toan är utrustad med 20-tums platt-tv, tv-spel, dvd-spelare, bärbar dator, Ipod, ölkran, kyl, och motionscykel.
Utrustningen är värd över 35 000 kronor.

Kan vinnas i tävling
- Badrummet är den perfekta platsen för din alldeles egna tron, säger Steven Pollyea, vice marknadschef, i ett pressmeddelande.
Den pimpade toan är inte till salu utan kan bara vinnas i en tävling.
Vinnaren, som aldrig behöver lämna badrummet igen, får toan installerad."
Expressen 070207 Carl V Andersson

Herre jösses själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att tillbringa mer tid än nödvändigt på en toalett stol.
Men....
Det kanske vore något för sambosen... Han kan tillbringa åtskillig tid där inne. Ibland tror jag han sitter där inne och smiter från sysslorna och själv ser han nog tiden på stolen som relax tid. Kanske skulle det vara så att denna speciella stol vänder sig till det manliga släktet.. vad vet jag....?

toarelax

Kommentarer
Postat av: The johanssons

Har du varit på MC´s toaletter då ? EN miniminiruta åt gången , så tunn så tunn. Man får riva åt sig rutor så svetten lackar *hatar*. Å vad det motsatta könet beträffar så visst fan är de på SPA därinne. "Jag måste skynda mig in annars sker en olycka" , my ass ! Jävligt nödig om det ta 40 min ;-)

2007-02-20 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback