EFTERLYSNING - VEM STJÄL MINA NOZOVENT...

RÄDDA NATTENS SÖMN FÖR ANDRA OCH EN SJÄLV....

Med snarkningar är det så att den som somnar först är vinnaren när två i samma säng snarkar!
Sorgligt nog kan vinnaren även bli en förlorare. Jag snarkar somliga nätter pga slemhinnorna i näsan sväler. På apoteket hittade jag nedan produkt. En liten mjukplast skena att sätta mellan näsborrarna för att vidga näsan och på så sätt snarka mindre.
bilden hämtad från www.apoteket.se
bilden är hämtad från
www.apoteket.se

Måste erkänna att jag är mycket förvånad - MEN - det fungerade verkligen!!!!

Däremot så undrar jag vad i hela fanders jag gör om nätterna. När jag går och lägger mig sätter jag in min skena mellan näsborrarna och jag kan känna att lufttillförseln ökar.

MEN

VEM KATTEN STJÄL SKENAN PÅ NATTEN!

Ett tvåpack kostar 58 SEK och räcker de inte mer än två nätter blir det himlans dyrt!

De kan inte gärna vandra ut från näsan själv så jag misstänker att någon kvalster snor dem på väg in i mina näsgångar!

Nu har jag provat så nästa gång jag somnar sist (om det nu någon gång i mitt liv kommer hända) skall jag trycka in skenan i sambons näsa för han snarkar minsann också även om han starkt hävda motsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback