Nu är det Jul igen ååå Nu är det Jul igen...

... Det kan man i alla fall tro!

Just nu ger jag mina fötter lite hemmagjord SPA medan jag skriver ett litet inlägg i min blogg.
Sambosen sover
Lilla kotten sover
och jag....
... tar hand om mina fötter!
Egen tid är Guld Värd

När man sitter med fötterna nersänkta i en balja med hett vatten och väntar att få skrapa bort potatisåkrarna under dem så flyger tankarna iväg. Huvudet börjar kännas lite tungt och dvalan i ögonlocken börjar infinna sig. Jösses så skööööööönt!

Funderar på en ny affärsidé.

***FOTBADS PARTY***

Det finns så många hemförsäljnings partyn men jag har inte hört talas om något Fotbads party.
Man träffas hemma hos någon som vill vara värdinna! Sedan säljer jag fotbaljor och olika scrubb krämer, oljor, salter och annat!

Vad tror ni läsare om det?

Är det någon som vill komma!

Jag har startat ett nytt projekt - MITT NYA LIV! Skall försöka strukturera upp lite bland alla röra i mitt hjärnkontor.  Någon som tror jag kommer lyckas?!?!


Kommentarer
Postat av: Aika

Låter som en strålande ide, jag kommer!!

Ha en riktigt mysig helg så hörs imorgon gumman!!

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback