Fredags kväll...

Kotten sover på kudden så sött
Önskar jag kunde ha tillräckligt ro i kroppen för att sova
Har städskummat lägenheten (dvs städat på ytan)
Rain Man surrar från TVn och jag kan inte låta bli att små titta
Just i kväll känns det som om jag har ett myrbo i magen
Krativiteten flödar men jag vet inte vad jag skall göra av den
Kroppen skriker efter fysiska rörelser
Men hjärnan är på något egendomligt sätt ändå uttröttad
Nedräkningen inför semestern har börjat...
Jöööösess vad skööööönt det skall bli att vara ledig
Får spara kreativiteten till dess


Kommentarer
Postat av: Thezz

Ja, tack gode gud att det snart e semester. Måste bli klara i huset o så.... O du... ska bara ta det lugnt o njuta....Det är en ORDER!!! Kram på dig

2007-06-20 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback