Midsommar 2007

Midsommarafton blev en riktigt solig och bra dag.
Det började med lite grå dassigt väder men frammåt lunch tid så blev det värmebölja.

Midsommar 2007

Det blev dans och lek runt midsommarstången.
image11

En midsommar att minnas trots att jag glömde plocka sju sorters blommor och lägga under huvudkudden.

Min syster dotter sa att man skall passa sig för att lägga blommor under huvudkudden för förra året gjorde hennes lillebror det och drömde om en gris. Hujeda mig  man kan undra vem han kommer gifta sig med en vacker dag...
;-)

Jag hoppas alla ni andra har haft trevliga midsommarfiranden och att solen lyst på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter osm om ni haft en toppen midsommar.
Som svar på din kommentar i min blogg så vet jag ju att det blir bättre. Men just nu är det tungt vill jag lova. Men saom tur e är det semester om ca 1½ vecka.
Vi MÅSTE ses.
KRAM

2007-06-26 @ 13:20:51
Postat av: The johanssons

Hej vännen!
Nu är jag ÄNNU argare på min gubbstrutt , han har inte sagt vad som har hänt med din bror ! Eller han har sagt att det har hänt en på hans jobb , dah han vet ju att jag känner dig.... Nu känner jag mig jättedum ! Hoppas att det vänder nu för er allihopa.
Stor kram

2007-06-27 @ 09:21:04
Postat av: Jenny

Hej!
Jag har semester 28-32 och de nadra i familjen har 27-32.

2007-06-29 @ 07:00:29
Postat av: Thezz

Låter som en myspysig midsommar!!! Kram

2007-07-04 @ 09:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback