SOMMARLOV 2007 börjar...

Så var det då dags fredagen den 20 juni var förskolans sista dag för våran lilla Kotte 3 år.
Sista dagen på Ängen till hösten börjar han på Backen.

Vi hade köpt en "liten" sommarlovspresent. Alldeles för mycket men han har trånad sedan i julas efter en sådan och då två hjuling köptes till födelsedagen så blev det ingen gura. Denna införskaffades istället till Kottens sommarlovs början.

Med denna Gura kan vi prata LYCKA i Kottens ögon!!

39546-12


Han har stora planer för sitt första sommarlov. Glad till sinne kom han hem från dagis och deklarerade:

"Mamma nu skall jag ha sommarlov. Jag ska resa mycket och bara göra kult på mitt sommarlov. Jag skall åka till Väst kusten och jag skall åka till Farmor och Stubbas och bara ha det bra. Mamma jag ska resa jätte mycket och jätte långt bort"

Det roliga är att vi inte pratat något om resor eller att hitta på roliga saker under sommarlovet så han har höga förväntingar på sina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

En ny Jimmy Hemdrix på G skulle jag tro.
Skönt med ledigt nu.
KRAM

2007-07-01 @ 21:33:04
Postat av: Thezz

Tuff gura ;)

2007-07-04 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback