TVn BRANN UPP

Helsickes skit va!
Precis innan semsterkassan skall spenderas och midsommarfesten inhandlas så går TVn och dööööööör genom att fisa lagom god el lukt i hela lägenheten!
Men vad gör man nu...
Ska jag köra snik modellen och införskaffa en 3 TKR TV av old modell på El Giganten
eller skall jag
Köpa Platt TV...
Har inga pengar nu vilket fall som helst så jag får väl skicka ut Sambon med bössa på pendeltågen och skramla in lite!
Mmmm
Fick låna en TV av syrran under sommaren så vi klarar oss någon månad till.

Det är väl helt enkelt så att jag får acceptera att det är mitt otursår i år!!!
Det här är inte riktigt vad jag behöver i min annars så bittra vardag just nu.
ALLT KÄNNS JOBBIGT...

Kommentarer
Postat av: Jenny

nej nu får det vara nog. Inga fler olyckor vill vi höra om nu. Hur ser er helg ut? Nån sandlådeträff kanske med tillhörande fika vore trevligt.
KRAM KRAM

2007-06-14 @ 13:27:17
Postat av: thezz

Tycker synd om dig/er :( Hoppas allt löser sig snart. Kram

2007-06-20 @ 19:44:07
Postat av: Aika

Nä vilket skit! NU bestämmer jag att 2007 vänder för dig och familjen och att ni får en mysig sommar tillsammans!
Massa styrkekramar!

2007-06-23 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback