Länge sedan sist....

Ibland är det så att livet är mer eller mindre kaotiskt. Eller kanske är det så att jag har större eller mindre förmåga att hantera det verklig som faktiskt uppstår.

Det har varit en lång tid av frustration i den privata sfären just nu. Tyvär har sambon inte mått så bra och tillbringat två veckor på sjukhus men mår nu bättre.

Lovisen fyller tre på onsdag så det är mycket som skall planeras för att få hans treårs dag lyckad.

Just nu befinner jag mig en bit hemmifrån på kick-off med företaget och sitter i baren och bloggar lite. Märkligt att det först är när man befinner sig hemmifrån som jag får tillräckligt ro att sitta framför lcd skärmen och författa några självömkande rader.

Men gott folk SNAR SNAR SNART inom SNAR framtid kommer Eurovision Song Contest att gå av stapeln i Helsinki och då mina vänner hoppas jag vara tillbaka och kommentera.

Vill passa på att tacka alla som hört av sig trots att min msn:ande och mailande inte varit i det flitigast laget vid den här tiden.

Men

Tiden förändras och jag med den. Gott mod på er alla där ute syberspace världen. I miss you toooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Aika

Hoppas sambon mår bättre och att det inte är allvarligt!
Längtar oxå massor till lördag, så vi höres då ;)

Styrkekramar!

Postat av: Jenny

Såg ditt inlägg i min blogg. Tack.
Har saknat dig med. Men nu får vi ändra oss och träffas mycket mera. Tack så jättemycket för idag.

2007-05-13 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback