Får la sluta tjura nu då...

Det sket sig med 4 biljetter till finalen av Melodifestivalen.
Två fick jag tag i på sektion C21 med andra ord så kommer vi sitta så långt ifrån det bara går högst upp i taket!
Så nu har jag varit puppig i en vecka men det är väl dags att komma tillbaka till verkliga livet där allt känns orättvist!


image63


Att de redan minuterna efter biljetterna var slut säljer de för 1.700 SEK styck på blocket gör mig ännu mer irriterad och besviken på systemet. 

Men men jag skall försöka bita ihop och gå vidare även om det inte är så lätt för en Melodifestival fanatiker! 

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har sett en melodifestival från de läktarna, visst det är inte de bästa men fan vilken stämmning det blir ändå...

Var glad att du fick biljetter. kramen

Postat av: thezz

Lider med dig :( En annan e ju nöjd med att se det på sin 42:a :)

2007-11-02 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback