FLYTT AV BOKHYLLOR - OCKSÅ ETT SÄTT ATT FÅ TIDEN ATT GÅ...

DET GÅR TROLL I TV APPARATER

Ni som varit med ett tag kom säkert ihåg att vår TV gick sönder i våras och fram till för någon vecka sedan har vi lånat TV. Vad tror ni hände med den?
JAPP - TRASIG!!!

MEN NU HAR VI NYYYYYYY


39546-56



Det enda dilemmat är att nu måste vi flytta två komplex bokhyllor på var sida om TV-hålet då denna TV är STÖRRE!
Stööööööööööön - som om vi inte hade nog att göra ändå!

Mmmm lika bra börja och få bort detta hål


39546-57



1 TIMME SENARE....


39546-58




Vet ni vad det mest eländiga är????


DET FATTAS 0,5 CM SÅ DET ÄR BARA FLYTTA DE TVÅ PÅ ANDRA SIDAN OCKSÅ - JAG SOM BAD EN TYST BÖN OM ATT  FÅ SLIPPA DET!

Men det får bli en annan dag och en annan historia.

För nu gott folk skall jag gäsa lite innan jag nanar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyff tv ...elin wants....

Tips...såg att du hade många böcker av samma "kulör", det är skitsnyggt att ordna böckerna i färg. Det är lite pyssel men blir såååå fint.

2007-10-12 @ 08:01:12
Postat av: Elin

Nu kände jag mig lite väl typ inredningsbloggig...ber om ursäkt för att jag sotar ner din blogg med sånt..... :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback