Kyla - me not like!

Jag gillar inte när temperaturerna börjar närma sig noll sträcket. Usch nu är det runt nollan på morgonen.
Då är hösten förbi och vintern börjar närma sig.
Jag vill ha värme!
Varför kan ingen komma på en konstruktion för infra värme som man bär i ställning över sitt eget huvud så hela kroppen värms upp.
Jag står och tittar på vinterjackan varje morgon - minns min pappas hårda ord man skall frysa in vintern och svettas in våren...
Fasen också tycker ni jag är nördig om jag sätter på mig vinterjackan?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bjuder ALLTID på dricka!
Men helst en dunk rött. Det medför på något vis visa ord och minnesvärda kvällar. Det får vi prova någon gång. kram

Postat av: Elin

Ja, j-vla tönt! Sätter du på dig den vill jag inte vara kompis med dig mera!

([email protected])

2007-10-10 @ 22:26:57
URL: http://dellegarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback