MELODIFESTIVALEN 2008

Först stod det på http://www.escsweden.com att biljetterna skulle släppas den 2 oktober.
Sedan ändra de till 8 oktober.
Och nu finns ingen information om när alls!

Kan ni fatta att jag går som på nålar!

Förra året fick jag inga biljetter för alla andra var före mig i telefon kön!

Jag vill vill vill vill vill ha biljetter i år till finalen i GLOBEN.

Med min sk tur så släpps väl biljetterna när jag har något viktigt möte på jobbet och inte kan sitta och ringa TICNET hela tiden till jag kommer fram och kan boka mina 4 biljetter.

Finns det i så fall frivilliga att boka och ringa i mitt ställe så hör av er :-) Endast seriösa svar TACK!

Det är väl bara fortsätta och vänta och hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback