Melodifestivalen - 28 av 32 låtar klara

Jag säger som en av bidragen HUR SVÅRT KAN DET VA???
Att komma på en titel....


Här kommer titlarna på låtarna och några små kommentarer.

Alla gamla x
Tja vad nu man har att säga sina gamla x???

Deja Vû
Gammal titel hört den förut

Den första svalan
Här vi någon låt med från 60-talet eller???

Du behöver aldrig mer vara rädd
Du säger det du? Men är inte detta gammal schlagertitel som borde passat på 80-talet

Empty room
Funkar kanske

Hero
Tja Kempe på du

Hur svårt kan det va?
Det undrar jag också

I love Europe
Nej! Smör i mello ej ok

I lågornas sken
Tja vad ser man där?

If I could
Skulle jag kommit på en bättre titel

Ingen mår så bra som jag
Så var det 80-tals titel igen

Izdadje
VEM? Mmm är det svenska uttagningen eller?

Jag saknar dig ibland
Fattig titel

Just a minute
Känns gammal

Kebabpizza, Slivovitza
Lasse Holm har redan kört pizzalåt slår ni den?

Lay your love on me
Känns ok trots att den inte är unik Gammal ABBA kanske *ler*

Leva livet
kom så ska vi leva livet med Gessle *ASG*

Line of fire
Mmm - kanske det kanske

Love in stereo
Intetsägande

Lullaby
Smeknamn på bäbisen eller

Pame
What

Razborka
What

Smiling in love
Smelling love or

That is where I'll go
Tja standard funkar alltid

That's love
What is love got do do with it

Under mitt tunna skinn
Vill jag gärna krypa...

When you need me
hjärta smärta tråk

Visst finns mirakel
Ja det får vi verkligen hoppas

PÅ TORSDAG KLOCKAN 9 FÅR NI INTE RINGA OCH STÖRA FÖR DÅ JÄKLAR SKALL JAG RINGA TICNET SÅ FINGRARNA BLÖDER - HÅLL TUMMARNA ATT JAG FÅR TAG I 4 BILJETTER TILL FAMILJEN MELODIFESTIVAL FANATIKER!


Kommentarer
Postat av: thezz

Ville bara gå in o säga tack för dina fina kommentarer i min blogg. Själv har jag inte orkat vara en aktiv bloggläsare på sistone. Men jag tror du har överseende med det. Sen tar jag flera i ett svep istället. Kram

2007-10-17 @ 20:35:10
Postat av: Aika

ASG! Tack för goa skratt!

Postat av: thezz

hahahahaha, dom var roliga dom ;)

2007-10-21 @ 19:49:49
Postat av: Andra Generationen

HALL0 BUMBIASE
Andra Generationen kanske skall spela i Järfälla 6 Juni

Mvh
Andra Generationen

2008-01-18 @ 20:50:32
URL: http://www.andragenerationen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback