SCHLAGERFESTIVAL - DELTÄVLING 2 - VÄSTER 2008-02-16

BÄSTA AV ALLT DENNA SLAGER KVÄLL VAR INTE SJÄLVA DELTÄVLINGEN UTAN ATT AIKA OCH THEZZ RINGDE UPP. Hade helt glömt bort Aikas tripp till Thezz och trodde det var ARINA som vill prata *ASG*. Gissa om jag blev förvånad och glad :-) Vi måste ses i sommar så att du Thezz kan få ett ansikte till "brösten" och jag lovar att införskaffa revaxör till dess! KRAM TILL ER BÅDA!!!


OLA :-|
Love in Stero

Lite besviken blev jag ändå på Ola. Känns lite som Andreas Bäcklund. Svängig låt och hyffsat bra men tyvärr SOM SÅ MÅNGA ANDRA I ESC.


LASSE LINDH :-(

Du behöver aldrig

Attans vilket juckande han körde med. Försökta han vinna någon hopp tävling flest om på minsta möjliga plats eller?!?!?

Tyvärr kräven den sorts låt han ställer upp med en pondus och karaktär som tyvärr inte infann sig hos Lasse.

Bra svensk låt som skulle vara bra mycket bättre med en röst med karaktär.


THE NICOLE :-|
Razborka

Hyffsat framträdande, hyffsad låt med BRA KARAKTÄR.
Tyvärr inte min stil men en låt som utmärker sig och lär sitta kvar ett tag efter denna tävling.

ALEXANDER SCHÖLD :-(
Den första svalan
Kanska borde låten gjort sig bättre med namnet "Den glömda svalan". Tyckte låten var okey när jag lyssnade men har redan glömt bort den! Kille utan pondus och attityd. Såg ni hans tafatta försök att få publiken klappa? Var fanns glöden entusiasmen?!!?!?


RONGEDAL :-)
Just a minute

Just a minute tog det sedan älskade jag dem!
Show och slager och attityd - som kinder ägg tre i ett.
Lycka till!

SANNA NIELSEN :-):-)
Empty room

Hon kom hon sågs hon älskades. Svenska foket gör det ni bör ge henne en biljett till GLOBEN.
I fatet tror jag är att Sarah Down Finer fick ingen plats i ESC så tyvärr tror jag den blir en snabb visit till Globen för Sanna.
Jag håller tummarna för just DIG!!

ANDRA GENERATIONEN :-(
Kebabbpizza Slivovitza

Denna omgångs Krister Sjögren. Say no more!!!

Johnson & Häggkvist :-) :-)
One love
Häggkvist mognar i Johnsons sällskap.
I love you both!!! Era röster kan verkligen få mitt hår att resa sig på hela kroppen
Det är bara att grattulera


Kommentarer
Postat av: Aika

KRAM TEBAX GUMMAN!!!

Vi är inte så oeniga denna veckan, ganska kul att se ;)

Pöss pöss

Postat av: Thezz

Ja, se till att ha en STOOOOR flaska revaxör med dig på träffen, för det lär bli måååånga konstiga ord i dina öron ;)
Kul o läsa din melloblogg :)
Kram från Thezz i "hullan" ;)

2008-02-20 @ 18:20:30
Postat av: Aika

Väntar spänt på en uppdatering från Linköping! ;)

2008-02-23 @ 22:11:48
URL: http://www.aikan.worpress.com
Postat av: Thezz

Var blir linköping av ;) ?

2008-02-27 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback