Veckosummering

I söndags så var det strålande väder. Vi var ner till Kallhällsbadet och njöt hela dagen tillsammans med kusinerna E och L. Där nere träffade vi också våra goa vänner familjen P.


FISKEN


Flytandes på en badboll




På söndag kväll var det sedan dags att skjutsa över Kotten till hans pappa för två veckors semester. Det är verkligen tur att vi är så nära vänner så vi fortfarande kan träffas tillsammans. Det innebär att jag fått träffa Kotten en hel del i veckan och att vi ätit middagar i hop. (Undrar hur mamma hjärtat skulle klarat det annars....?)


Kotten spexar på sin pappas uteplats.



Hela veckan har gått oerhört fort. Det har varit hiskeligt mycket att göra på jobbet men jag har kunnat jobba undan en hel del eftersom Kotten är hos sin Pappa.

I torsdags kväll så ringde min kära vän V och undrade om jag ville följa med på en picknick till Kallhällsbadet och det är givetvis ingenting jag bangade för. Men små rätter packade så begav vi oss till stranden och avnjöt en underbar kväll i goda vänners lag.







I dag söndag är jag helt slut. Storstädningen har tagit ut sin rätt och det märks att jag närmar mig 40-års åldern. Kroppen klarar inte av en heldags städpass längre.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara 4 dar kvar nu innan du får njuta av leidgt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback