Fortsatt grått men hopp om förändring

Tur att man har solsken inom sig nu då vädret är så illa



Idag är en trötter dag och ljusen kommer blåsas ut senast klockan 21:45 i kväll så har mina ögonlock sluts innan 22:00.
Pratade med någon som betyder väldigt mycket för mig i telefon i natt och det var inte läge att ta samtalet någon annan gång så jag somnade klockan 3 i morse så när alarmet ljöd klockan 7:30 i morse så var det bara att ta fram tändsticks asken och palla upp ögonen.

Sitter och organiserar lite fotografier som ligger på datorns hårddisk och måste bara visa er Kottens special smörgås som han gjorde för någon månad sedan.


Lingongrova med bregott, kalles randiga, korv, ost, banan
Den är faktiskt riktigt god!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en udda macka minst sagt.. men ska inte dissa den helt förens jag provat ;)

Postat av: Jenny

Damen här hemma gillar banan på macka hon.

2009-06-19 @ 21:08:54
URL: http://tiggergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback