Helgen for fort förbi...

Fredagen började med välförkänt ledighet :-)

Sjung om studentens lyckliga dagar...

13:00 sprang två utav mina systrar ut från skolan iklädda studentmösser och jisses vad de var lyckliga. Samtliga syskon slöt upp för att ta emot dem på skolgården. E kommer åka till USA ett år och S håller vi tummarna för att hon kommer in på Universitetet.



GRATTIS E & S TILL STUDENTEN


Sjung om studentens lyckliga dagar...




            




SEDAN BAR DET IVÄG I SEDVANLIGA FORDON...






Själv missade jag festande på kvällen på grund av en annan stor händelse THE BOSS var i STAN

Något frusen men upprymd upplevde jag konserten


KOTTENS AVSLUTNING PÅ SIMNING


Dessvärre innebar fredagsens konsert med THE BOSS att jag missade Kottens avslutning på simningen. Tack Lilla Syster Nr2 att du tog med honom på simmet!!!! En stolt moder fick på lördagsmorgonen se sin glada Kottens min och stolthet när han uppvisade sitt simmärke.


På lördagen var Kotten på sin kompis Fs kalas. Det är alltid lika roligt med barnkalas. Det är stort att fylla full hand!


Och bäst av allt på barnkalas är givetvis fiskdammen. Vad vore ett kalas utan det???





I morgon är det arbetsdag igen och dags att börja ta tag i högarna på skrivbordet :-)

Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fina de är våra femåringar! :)



Postat av: Jenny

Vilken helg och tack för att ni kom och gjorde Fs dag speciell.

2009-06-08 @ 11:41:00
URL: http://tiggergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback