Inför Midsommar

Det började med väldig bra planering - som så många gånger förr.
Jag avverkade systembolaget under onsdagen och sedan gjorde jag och Kotten storhandling på Hemköp och införskaffade Midsommar maten.

Förskolan stängde tidigare i dag så vi var i Jakobsberg redan klockan 15:00 för att Kotten skulle klippa sig.

Sedan kom vi hem och njöt av kvällen tillsammans. Dammsugan kom fram och jag ytröjde. Sedan sprack all planering. Nu sitter jag här mitt i natten och bloggar och i morgon bitti skall vi åka till Trönö för Midsommarfirande. Tja jag har överlevt förr och några timmars sömn hinner det i alla fall bli.

Tjattade med en trevlig kollega i kväll som ibland läser denna blogg. Mmmm undrar just när vi skall gå ut och dricka vin tillsammans A?!? Då kan jag prata om det du vill att jag egentligen skall blogga om tex Lorry gänget och Peter Settman :-) Kanske ett och annat ord om Persbrant också... *fniss*


Kotten väntar på att få bli klippt.



Klippning pågår...


Efter klippningen var vi på bokhandeln i Jakobsberg och givetvis lyckades Kotten charma mig så att hans boksamling kunde ökas ut med ytterligare ett verk.




Nej nu är det dags att försöka plocka ihop det sista och lägga huvudet på kudden och få en del sömn innan jag sätter mig i bilen och förflyttar mig 23 mil uppåt i vårt avlånga land!


GLAD & TREVLIG MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA

Kommentarer
Postat av: Thezz

Glad midsommar önskar jag er....

o va fin lillkillen blev :O)

Kram på er

2009-06-19 @ 12:16:30
Postat av: Jenny

Fin killen blev. Hoppas midsommaren varit bra för er.

KRAM

Postat av: filippa

vad tycker du om min nya design ? :)

kram

2009-06-19 @ 21:06:10
URL: http://filippajosefina.blogg.se/
Postat av: Aika

Hoppas ni haft en mysig midsommar! Vilket charmtroll du har!



Kram Aika

2009-06-21 @ 19:39:09
URL: http://www.aikan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback