Onsdag mitt i arbetsveckan

I kväll känns ögonlocken extra tunga och jag kan höra hur sängen ropar kom och nana!
Snart skall jag krypa ner under uppvärmt täcke ;-) Tja ni som känner mig vet att det bara är en som har lov att värma upp min säng och det är Kotten. Han snusar redan där inne och värmer upp duntäcket åt mig. Jag funderar på att slå John Blund en signal och be honom strö sina sömnflingor över mig och låte mig drömma om något helt underbart i natt. Om så blir fallet lär ni få läsa om det i morgon!

God Natt alla nattugglor ute i Cyber Space

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du sova redan??? Ojojoj...

Hoppas att allt e bra.

KRAM

Postat av: BUMBIASE

Jo allt är bra har bara lite grus under ögonlocken

KRAM

2009-06-03 @ 21:20:23
Postat av: Aika

Men gumman, du är back i cypervärlden!!! YEEEES! Har totalt missat det, men nu du, ska jag kolla in dej så ofta jag kan!! Kram kram Annika

2009-06-04 @ 18:29:07
URL: http://www.aikan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback