Regnet det bara öser ner ner ner

Men vad gör väl det
För här ligger Kotten och jag
I sängen och nattar honom
Han sjunger God Natt sånger för mig
Mmmm det känns som om jag håller på att bli lurad
Det är väl ändå Kotten som skall nana och inte jag Z Z Z



För er som vill ha rapport hur det gick i går natt om jag fick Herr besök så kan jag bara konfirmera att så var fallet. John Blund kom men med min sedvanliga otur så kom han inte med några drömflingor utan han kom med stora släggan
B O M så sov jag och vaknade inte förrän väckar klockan väckte mig.

Det har blåsit och regna hela dagen idag Avskyr när Sur Tant Oväder skall vara ute och piska med regn och blåst.

Som tur var fick jag i alla fall avnjuta en riktigt god köpe lunch


När jag skulle åka från jobbet hade 200 andra bilar bestämt sig för att åka precis när jag skulle och dessutom ligga framför mig i körfältet. Tio miniuter i fem var jag på förskolan som sätnger fem. Sedan bar det av till mormor för att hämta upp henne och åka till Jakobsberg. Kotten valde att vänta hemma hos mormor med mostrarna.

Klockan sju hämtade jag upp Kotten hos mormor och då hade mina gud döttra Lovisa och Ellinor anländ dit.
Samtliga mina syskon och syskonbarn kommer ner i helgen då mina systrar Emma och Sara tar studenten i morgon.

Nu skall jag sätta mig med en kopp Java i soffan och bara lata mig för i morgon är jag ledig!

Ha de så länge.....

















 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en bra studentdag. Vi ska oxå på student vi. Ses på söndag. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback