Tisdagen den 2:a juni

Så var då sommaren över för den här gången...

Det var tur att jag han njuta lite av sommarens heta solsken och få lite färg även om den är sparsam. Det gör att fläsket inte påminner om en gris utan mer om en överjäst kanelbulle istället...


Hoppis & Skuttis anordnas av Friskis & Svettis och är jympa för föräldrar med barn 3-6 år.





Jag och kotten går dit på tisdagar. Vi började för att det var vad min rygg klarade av i vintras när jag hade inflammation i ryggen. I dag var säsongs avslutning och diplom delades ut till en lycklig barnskara.





Stress, stress, stress - men attan vad mycket vi kan hinna med bara vi vill...


Stressade från jobbet för att hämta Kotten från förskolan.

Sedan raskt hem för att hämta upp bästa kompisen till Kotten som skulle följa med på Hoppis & Skuttis.

Rask fart in på Hoppis och Skuttis

Sedan ny fart och lämnade Kottens kompis

Rask färd till moster SARA som fyller 20 år idag

Skjutsa Sara till pendeltåget

Vidare till macken för att tanka bilen

Äntligen hemma...

G R A T T I S  S A R A





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vissa dar är värre än andra. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback