Vädret är lika tungt som min kropp...

 Morgonen började kanon. Glömde ställa väckarklockan i morse så vi vaknade en och en halv timme senare än vanligt! Men då jag sällan försover mig så tog vi det lugnt och körde samma takt som vanligt.

I dag har jag även tagit det för snåla mig det stora beslutet att uppgradera min Canon IXUS300 2,1 mp till nedanstående



Det tog i mot och jag har funderat och vridit och vänt på argumenten ett tag nu men sedan skickade staten ut skatte återbäringen och där rök de pengarna! Jag beställde via nätet så jag får vänta någon dag innan jag får hem den och kan testa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med ny leksak.

Ne jag längtar INTE tillbaka till jobbet alls. Skulle ekonomin tillåta så skulle jag vilja va hemma jämnt. Får väl skaffa fler ungar helt enkelt.

Postat av: ejlin

Du är så snäll vännen. Hoppas allt är bra!

kramar

2009-06-11 @ 08:35:25
URL: http://dellelgarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback