Jäkla bil he....

Andra dagen utan bil och inte lär den blir klar i morgon heller!!!
Delen som är trasig och skall bytas sitter fast och det hjälper inte med pressen som tar 20 ton. Förmodligen lär de ha sönder HELA bilen innan de får loss delen. Det är bara att inse att jag får leva på barkbröd resten av året för att över huvud taget ha råd att lösa ut den. I nästa liv skall jag ha obegränsat med pengar så jag slipper bry mig. En privat chaufför som hämtar upp mig på morgonen och skjutsar hem mig på kvällen.

Nu skall jag gå och lägga mig dra täcket över huvudet och drömma om ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: Jenny

kan inte va kul att lägga pengarna i den spargrisen....

KRAM

Postat av: BUMBIASE

Nej verkligen inte men men skafferiet är fullt av havregrynsgröt som ändå måste ätas upp ;-)

2010-02-06 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback