Söndags kväll - Ångest kväll

Helgerna går allt på tok för fort. Idag var jag med som hjälpreda på Loves simundervisning. Riktigt trevligt faktiskt. Ibland måste föräldrarna rycka in om tränarna är sjuka eller tillfälligt frånvarande.

Det är så mycket jag planerar att hinna under helgen så om bara hälften vore nog. Ändå hinner jag så otroligt lite...

I fredags kväll var vi i alla fall uppe hos grannen till Loves ögon blödde av trötthet och det var avslappnat och trevligt.

Nu rullar ytterligare en arbetsvecka in men som tur är har jag tagit semester på fredag för förskolan är stängt. Nu hoppas vi kylan håller sig borta och solen fortsätter att skina och sakta men säkert smälta snön.

Jag har bilen igen 15 laxar i en laxask senare kan man fyndigt säga :-(

Nu vill jag bara ha värme och sol och kunna sitta vid stranden och doppa fötterna - men till dess för jag vänta månader ännu.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kan klä sig ordentligt och sedan sitta i snön och dricka varm choklad i solen.....

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback